- Shine On -

Hejsan Igensan. Inlägg 82.



Sitter här tidigt idag och skriver lite, har endå inget bättre för mig.
Jag håller på att kika på desperate och behövde en paus, är inne på avsnitt 20 nu och efter det finns det bara 4 st kvar av denna säsong.. Suck!

Jag önskar att alla säsonger bara kunde komma på en gång, vill aldrig att det ska ta slut ju!
Och, tänk när det tar helt slut? När de bestämmer sig för att avsluta serien.
Precis som med Förhäxad, efter 8:a säsonger så slutade de att göra den.
Men all cred till de manusförfattarna som gjorde det bästa slutet ever!
Tråkigt värre, det känns lite som om man förlorar något, ddet blir som lite tomt..
Nu när jag sitter här och tänker på det så minns jag när jag såg det sista avsnittet av Angel för första gången.
Uscha, det är också en av mina absoluta favoritserier.
Då när den tog slut, blev det hemskt tomt.. Har sett hela serien några gånger nu med olika personer som innan vi sett inte varit så intresserad av serien men som efter också älskat den!

Det finns flera serier som jag verkligen tycker om.
3 av dessa har jag nämt ovan, andra är Ugly Betty, L Word och Scrubs.
Dessa serier kan få mig att sitta uppe hela nätterna och se på tv!



Berättade igår om länningarna jag hittade på stan. Tyvärr var det lite svårt att få fram bilder igår, men jag letar vidare idag och förhoppningsvis kan jag visa upp dem idag istället!



Sådär ja! Där har vi den ena klänningen fast i fel färg.. Fast egentligen så vill ja ha denna, men är rädd att det blir lite för hmm, synligt? Vad tror ni?

Sedan så har jag kollat upp en del skor.
De ska passa till en svart, vit, turkos, eller maybe rosa klädsel.
Detta är vad jag har hittat!









Vad tycks?

Jaja, vi får se hur det blir.
Ska ta med mig ett smakråd och åka in till stan och birsta för att shoppa lite saker.
Det är ju enklare med ett smakråd!


HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!





























"You can't break me"




Kommentarer
Postat av: Sandra

Otroligt fin klänning!

Vart har du hittat den?

sko, nummer 1 och 4 tyckte jag var skitsnygga!!



Tack för din kommentar i min blogg - du är bra snäll du ;)



ha en fin dag!!

kul att du börjar skriva lite oftare :)

kraaam





2009-04-29 @ 16:42:16
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Klänningen är så jävla fin! Köpte du inte den?

Varför måste ni ha alla skor som finns i hela världen egentligen? ;) Ni är lite roliga ni på det sättet ni tjejer =))

2010-03-08 @ 20:28:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0