- Everything -

Hejsan!   Inlägg 84.



Vad gör ni en torsdag som denna?
Antagligen så planerar ni för ikväll, vart ni ska och vad som ska hända.
För er som inte gör det så kanske ni sitter vid datorn precis som jag.
Fast egentligen så kan man ju göra båda sakerna samtidigt.
Så det kanske någon gör med.

Sedan finns det säkert några av er som inte alls gör något av detta.
Ni kanske pluggar, jobbar eller varför inte solar.

När jag är klar här ska jag faktiskt gå ut och sola mig lite, det är ju underbart ute i solen!
Ska ta med mig datorn och slå på lite bra mysik, hälla upp lite dricka och ligga och lata mig.


Ikväll så ska jag bara hänga här hemma med familjen, vi ska grilla och mysa på.
Tror att ungarna ville fara in till majbrasan, och kika lite så det ska vi väl göra.

Så det blir lugnt.



HÖRES SENARE ELLER I MÖRA!!

























"Som jag hade dig förut"



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska nog också iväg o kolla på majbrasa ikväll - fast jag tror inte att dom har brasa som vi har hemma i Sverige... men man får ta seden dit man kommer ;)



Ska jobba i möra - långdag så det får inte bli så sent för min del :p



ha en fin kväll gumman - grilla o njut!

kraaam

2009-04-30 @ 16:59:27
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0