- Dreaming - Hoping -

Hejsan - Sitter här nu igen 3:e dagen i rad!  Inlägg 77. Råkade missa att inlägget igår var inlägg 76.. Menmen!


Igen, ja precis.  Här är jag, med dagliga rapporter! Blr faktiskt nöjd med mig själv över att jag är så duktig på att skriva.
Har hållit igång bra nu, även om jag tycker att jag inte har något att skriva om så lyckas jag endå ge er långa inlägg!
Mysko.. Eller vad tycker ni? :P

Det är nog egentligen så att jag tror att jag inte har något att skriva om och sedan när jag väl sätter mig så har jag massor att skriva ner. Det är helkonstigt.
Vet ni vad? Idag tänkte jag vara lite ärlig.. Jag har kommit till insikt.. Eller nej.
Det har jag inte, utan jg har hela tiden vetat om detta. Men jag har försökt att ljuga för mig själv och resten av er.
Fast nja, ni kommer endå inte att fatta något! Men det känns som om det måste skrivas ner för att jag liksom ska få ut det
För just nu ligger det här under ytan och bubblar, min stora äckliga lögn.. Även om jag anser att det är fel att ljuga så gjorde jag det av en orsak, nämligen att hjälpa mig själv.. Och lite en annan person också.
Men det är fel, man kan aldrig hjälpa eller skydda någon via lögner.
Det är bara fel.. Jag som själv hela tiden har vetat att detta är en lögn har bara mått sämre och sämre.
Jag har hela tiden vetat att det inte är sant, men endå har jag handlat som om det vore sant vilket sätter mig i en ännu värre sits...
Så till det som var falskt.
Jag har inte lämnat det, jag har inte slutat, jag kan inte sluta.
Jag sa aldrig farväl i hjärtat.

Nu får ni inte tro att detta gäller något dumt som typ knark eller dylikt.
För nej, jag skulle aldrig hålla på med sånt.
Dumheter!

Nej, men nu har jag iaf varit ärlig. Framför allt mot mig själv.
Vilket faktiskt känns skönt.


Jag håller just nu på och funderar på om hur jag ska göra med allt.
Det återstår att se, tid finns alltid.


Men nu!
I hegen är det dags för Stockholm, vilket ska bli apkul!
Hehe, jag är faktiskt lite nervös.. Brukar inte bli det för att ställa ut. Men ja.
Men kul ska det bli, väldigt väldigt kul!
Vi får bara hoppas att det går bra också, för hur kul vore det inte att kunna ringa till Carina och berätta att vi blivit BIR?
Hehe, det vore något det!

Nej, vet ni vad?
Det räcker för idag nu, jag har en sak att göra.
Just det ja! Vad tyx om den nya bannern? Kommentera gärna :P



HÖRES I MÖRA!!
































"One of us are gonna die young"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0