- Desperate -

Inlägg 81. Hejsan.


Tänkte skriva ett litet inlägg idag, måste försöka få till lite fler inlägg nu. De senaste veckorna har varit sega, jag har fuskat med bloggandet och inte känt att det fanns något att skriva om. Det kanske det inte finns idag heller , men man får ju för tusan använda fantasin!
Jag skulle ju kunna skriva om vad fan som helst, kläder, skor, hundar, otrevliga människor, extremt trevliga människor eller bara om att våren är på väg. Egentligen så finns det ju ämnen att sriva om så att det räcker och blir över.

Har under dagen roat mig med att kika på Desperate Housewives.
Som för er som inte redan vet det är det min absoluta favoritserie.
Jag missade nästan en hel säsong på TV där uppe i Kramfors, men har nu snart hunnit ikapp!
Men, hehe. Jag tänker ju såklart inte sluta se och böra följa på Tv:n istället.
Det skulle väl aldrig falla mig in :P

Bara längtar tills jag kan köpa säsong 4 på DVD, och sedan tills säsong 5 kommer på box.
Då ska jag ha maraton! Se alla 5 säsongerna i ett!
Hojta om ni vill göra mig sällskap.

Jag tror att jag kör ett maraton redan när säsong 4:a är inköpt :D
Alla som vill vara med är varmt välkommna.



Samtidigt som jag skriver detta inlägg så kikar jag på skor och lyssnar på Colbie Calliat
Hittar en massa snygga skor, precis som vanligt.
Men ja, den som är rik kan få gå runt i dem..
Ska nog komma på ett sätt att tjäna massvis med pengar och sedan köpa alla skor jag vill!
Hehe, det är så sjukt.. Hur kan man vilja ha ett par skor så mkt?
Jag är sådär galet frälst i skor att jag skulle kunna gå runt i samma skoaffär i flera timmar och prova samma sko flera gånger, smeka alla de där underbara skorna och stirra på de där mest fantastiska paren om och om igen!

Sedan till lyssnandet.
Har just nu Colbie Callait och Jason Mraz i lurarna, lyssnar på deras underbara duett
"Lucky". Det är en super söt kärlekslåt med 2 av världens mest talangfulla artister.
Texten är söt, söt, söt och enormt charmig :P

Nu har jag bytt till Kelly Clarkson och låten
"My life would suck without you".
Den är ju också helt underbar! Söt låt med lite drag i!
Hehe, synd att jag inte har någon att tillägna den till.

Men jo, mitt liv suger utan dig.



Nej, nu då? Vad ska jag skriva om.
Jag försöker att hålla lågan uppe idag, känner mig rätt så låg.
Men jag liksom sväljer det, kan riktigt känna hur det stoppas på hög där inne någonstans.
Men just nu orkar jag inte ta i det. Jag bara tänker inte låta det få mig att må sämre.
NEJ,NEJ,NEJ!
Så, då var det bestämt.
Äsch, dumma val..
Jag bara vet inte? Vad ska jag göra åt det här? Jag vet inte!
Skulle kunna skrika i flera dagar, vill verkligen verkligen inte känns på det här jävla sättet!
Jag har ingen aning om hur jag ska få bort känslan, har redan testat de mest idiotiska sakerna.
Det funkar inte. Vilket jag borde ha fattat redan innan..
Men, nej då. Nej,nej, inte dumma blåsta Anna.
Men det kom iaf 1 bra sak ur det.
Tack gode gud för det!

Äsch, det är väl bara att hoppas att det går över med tiden.. Såhär 1 halvår senare liksom.
Tiden behandlar mig verkligen bra, don't you think?
Hehe, ironi.. Min bästa vän.
Nej, mitt bittra jag ska sluta att skriva nu men återkommer troligen i möra!







HÖRES I MÖRA!!


































"Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt"

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad roligt o se att du börjar blogga lite oftare!



haha, jag har aldrig stött på någon som är så skor-tokig som du , sötnöt ;)



Du är en underbar människa som förtjänar det bästa.

Tänker på dig



kraaam

2009-04-28 @ 07:34:37
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill vara med på ett maraton tack :P

2009-04-28 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0