Väldigt Förvirrad. Och Såklart Väldigt Förenklad.

Hejsan Igensan!  Ett förvirrat inlägg - Inlägg nr 19.


Tänkte vara borta längre, men skrivarlusten tog tag i mig! Så här är jag, väldigt förvirrad och väldigt förenklad. 
Endå så kan man endå tycka att mina bloggar är förvirande, och då förenklar jag mig själv något enormt när jag bloggar.

De som verkligen känner mig. De vet. Hur otroligt komplicerad jag egentligen är.  Sjukt.

Men ja, som sagt. Just nu är jag enormt förvirrad, inte så mycket som igår men fortfarande förvirrad.  Har egentligen ingen lust att gå in på detaljer.. Men som sagt. En del av min frvirring löste sig själv :P 
Tror jag iaf.

Men sedan så har vi en annan förvirring.  Ska ta tag i det.

Just nu ligger jag lågt, känns som rätt val just nu. Bara softa och ha kul med min kära älskade vän LOTTA!
Snart nyårsafton ju.  Ska ha skitkul!


Sedan så längtar jag som en tok tills på fredag då vi ska till den större delen av mina hundars uppfödare och umgås lite, det är alltid lika kul!



Nej, nu vet inte Anna vad hon ska skriva. 




HÖRES I MÖRA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0