Vad skulle man skriva idag då?

Det har jag ingen aning om..  Inlägg nr 14 - Fick ingen otur igår. Det var ju bra.

Ja, då satt man här igen då och skulle skriva något smart, eller ja.. Något intressant iaf.
Men som vanligt så kommer jag inte på något att skriva. Eller gör jag?

Kanske. Det kanske bara är så att jag inte vill skriva det jag tänker eller är jag bara helt tom i huvudet jämt? Vad tror ni?
Kanske är det bara så att jag inte kan skriva det jag tänker eller får jag inte? Vad tror ni?

Möjligheterna är OÄNDLIGA   :P   - Hehe. Uscha, vad jag är jobbig.. Dryg och jävlig. Haha. Me Like.
Fy fan, vilket jävla humör jag blev på precis nu. Vill bara dryga skiten ur folk. Vara så jävla jobbig att jag ännu en gång får frågan "Är det inte jobbigt att vara så dryg?".. Haha!   Ärligt talat så är det inte ett dugg jobbigt. Det är enbart roligt.

Lite synd dock att jag la min dryga sida på hyllan medan jag var tillsammans med Frida, hon gillade inte när jag var dryg och.. Jo, för henne skulle jag sluta med vad som helst!
Men, jo. Nu så har jag legat av mig lite, har tappat "dryggnistan".. Skittråkigt.
Men jag får la jobba upp den igen bara! För nu jävlar ska det börja drygas igen!

Hihi. Roligt.  Ni skulle bara se mig nu, jag sitter här och fnissar nöjt åt mig själv! Fy, vad det ramlar ner minnen när jag tänker på att vara dryg.. Jävlar vad kul jag haft! 


HAHAHA! Jag & Lotta har kul nu!   HAJFENA - BAHAAAA!

Just nu kör jag lite nostalgi och lyssnar på Westlife <3 . Mej LÖVAR dom!


Nej,vi ni vad? - Nu har jag nog ingen lust att skriva mer, eller jo. Det har jag!
Men vad? Vad ska jag skriva? Om någon bara kunde tala om för mig vad jag ska skriva om. Det vore jätte gulligt!

Men, nej. Jag hör inga röster. Inte just nu iaf. Inga alls.   Det är dött, verksamheten är nedlagd - Ingen hemma.
Bohoo - Den sista hjärncellen har gått hem!

Vet ni vad jag är riktigt riktigt bra på?  Inte?
Jo, men jag är sjukt bra på att vara rolig! Jag är typ roligast i världen, med typ undantag för Magnus Betner (Wohoo Me Like Very Very Much!) & Björn Gustavsson. Inte för att så många håller med, men det är bara för att ni inte har varit med mig då jag är som roligast!
Jo. Jag är sjukt rolig.  Jag får mig själv att skratta hela tiden! :P
Sen så har ju jag bestämt mig för att gifta mig med Björn Gustavsson - Då kan ni ju bara tänka er, hur roliga skulle inte våra barn bli då? Jo, enormt!
Eller så slår det fel och dom blir kostymnissar hela högen.. Men det är ju en chansning man får ta :D

Jag menar, det var ju inte så att Johnny Depp & Vanessa Paradis övervägde att inte skaffa barn ifall dom skulle bli fula, eller?  Nej, menar ju det!
Så.. Lite chanser måste man ju ta här i livet!

Nej, vet ni vad?

SANDRA KALLAR! JAG KAN HÖRA HENNE SKRIKA PÅ MIG :P
Så då måste jag dra, annars kanske hon slår lilla försvarslösa mig :P

HÖRES I MÖRA - SIMMA LUGNT!



Kommentarer
Postat av: charloth

HAJFENA det var et bra inläg ssiimmaalluunnggtt

2008-12-11 @ 20:35:08
URL: http://sleepingangels.panatet.se
Postat av: Sandra

haha, du ska veta vad jag tänkte när ni tog så lång tid på er att komma.

Tack för hjälpen vännen ;)

Du är bra go du sötnöten!

2008-12-11 @ 21:37:33
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0