Vacker & Lugn.

Hej. Igen. För 10:onde gången.

Sitter här igen - Lyssnar på en låt jag inte hört på väldigt länge.. Har inte kunnat höra den fören ikväll då det kändes rätt.
Vet inte riktigt om jag borde lyssna på den nu ikväll heller, men jag gör det endå.
Som de flesta vet så är jag inte så speciellt smart & det är vid såna här tillfällen det verkligen märks.

Skulle egentligen jobba med en fredagsuppgift till skolan, men jag orkar inte just nu. Skriver ut lite papper & sedan får det vara nog. Kan göra det imorgon istället :P

Det här är som varje kväll när jag ska skriva i den här bloggen, jag kommer inte på något att skriva!
Helt sjukt, jag som alltid tänker en massa smart & en hel del fler osmarta saker hela dagarna ju!
Vet inte varför det blir såhär? 

Är föresten lite ledsen över att min bärbara dator inte är här med mig.. Jag håller på att skriva en bok i den ju!
Och så har jag all min älskade musik i den. Det är tråkigt att inte lyssna på musik innan jag ska somna, har som vant mig vid att göra det.. Menmen, snart är den med mig igen!

Gud, vad Lars Winnerbäck är bra! Alltså.. Helt jävla underbar!
Kan inte få nog av honom, vill bara lägga mig i ett mörkt jävla rum & lyssna på Lasse.
I flera dagar, bara få försvinna i hans fantatiska röst & lyssna till alla underbara orden. Nu! Nu, vill jag göra det!

Fastnade för en textrad som jag hört så många gånger förut, men som nu betyder en hel del.

"Så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade, älskade du."

Helt underbar.

Nej, gud vad jag känner att jag bara deppat, hur länge som helst nu. I flera veckor! Det är dags att rycka upp sig!
Måste hitta på något roligt, så att humöret stiger.  Festa nästa helg? Borde inte.. Men vill!
Fast jag vet ju mycket väl att humöret bara stiger för stunden. Men det är ju såklart bättre än inget, eller?

Nej, nu får det vara nog med bloggandet för ikväll - orkar inte!

Höres i möra!


Kommentarer
Postat av: charloth

Men du anna jag ska köpa en litten bok till dig som du kan skriva in dina flummiga grejer som du säger på dagarna så du kan skriva dom i bloggen sen :P

2008-12-07 @ 01:55:48
URL: http://sleepingangels.panatet.se
Postat av: Linda

BUSE ;)

2008-12-09 @ 16:00:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0