Uppåt Värre!

                                                        Hejsan -  Nr 11.



Idag är en bra dag! Jäyy!

Känner mig glad idag, riktigt skönt!
Vet inte vad det är som gör det, kanske ska jag ha några bra dagar nu? Hoppas!

Jag har besattat på Lars Winnerbäck i flera dagar nu - Sjukt.  Jag får sådär,  blir besatt av saker. Hela tiden.
Oftas är det musik.. Och alltid Photoshop. Älskar photoshop. 
Har man tråkigt så finns alltid Photoshop! <3 Hihi.
Jag kan sitta i timmar & göra en massa konstiga bilder, men gåtfull text på. Skitkul!
Sen är det ju jättekul att redigera bilder med - Kan jag också göra i timmar!

Nu blev jag sjukt sugen på att photoshopa!   Måste göra det lite.

--BRB--

Skriver lite här medan jag väntar på att photoshop ska ladda :)
Fast egentligen så kan jag ju skriva samtidigt som jag photoshopar. Eftersom ingen av er som läser detta vet hur lång tid det tar att skriva inlägget. Men, ja. Jag vet inte!

Men, ja.  Lotta hade en superbra ide!  Hon kommenterade mitt förra inlägg och skrev att hon skulle köpa en liten bok åt mig som jag kan antecka alla små smarta saker jag tänker under dagarna, eftersom jag hela tiden blir tom i skallen när jag ska skriva blogg.
Ni skulle få sitta i skallen på mig en dag & bara lyssna. Jag tänker så otroligt mycket smarta & såklart mindre smarta saker hela tiden! Det är jättekul!

I natt ska jag INTE sova, orkar inte. Tänkte sitta här vid datorn ett tag till och sedan ska vi se på film :) Jag & Lotta!
Vi ska se klart Harry Potta filmerna :)
Sedan ska jag läsa i sjunde Harry Potta boken, har inte läst den ännu. Skäms på mig!


Borde skämmas över att jag inte gjort typ någonting på fredagsuppgiften heller. Men vi hinner!
Det gäller bara att vara tids optimist!
Klart att vi hinner, det är bara att göra det lite mindre än vi tänkte :P
Det blir nog kanonbra iaf!  Sådetså!


Vi var till Sandra och drack kaffe förut, och då så pratade hon med en vän från typ.. Ja, värmland i telefonen. Det var hysteriskt roligt! Dom pratar så roligt där. Haha. Som han i "Hajk"! Eller hur då Sandra? Hihi.
Sedan så gick vi upp i klassrummet för attkika på våra nya möbler, vi har fått nya fina lila stolar! Mej vara in löv med dom!

Fast Sandra upptäckte en jättejobbig grej!  Det blir märken på bordet efter händerna! Superjobbigt eller hur? Hehe.. Not.
Men jag gillar dig endå, Sandra! Väldigt mycket :)

Höll på att dö av skratt när jag och Emma dampade.. Haha, så kul!


Nu tänkte jag besatta på Pink ett tag, hon är så bra. Och sjukt jävla snygg! Helt sanslöst!
Ojojoj..
Hon är nog en av de snyggaste kvinnorna i världen, hon & Katherine Moennig.. Och såklart Eva Longoria Parker, fast hon är egentlgen inte snygg.. Bara sjukt vacker.


 


Pink & Katherine!  Så skulle man se ut :P
Eller, ja.. :D..


Nepp! Nu räcker det för idag! Ska gå hem nu & Harry Potter!

HÖRES I MÖRA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

mohahahaha fan va du är söt gumman ;)

Jag prater int som han i Halj, för det 1a så kommer han från Karlstad o det gör inte jag (uppväxt 3mil där ifrån faktiskt) o för det 2a så är han gammal ;) (vad nu det har med sakenn o göra ;p)

O det är faktiskt jobbigt när det blir avtryck på möbler, usch!!! ;)

Sötnöten!!! <3

2008-12-08 @ 15:53:33
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0