Tråk. Tråk. Tråk.

Hejsan.  - Inlägg nr.13  -  OTUR?  

Idag har jag tråkigt.  Igår klippte jag av min lugg.  Så nu har jag lugg igen :)  Måste bara korta ner den lite till, men jag vet inte om jag vågar göra det själv.. Vill ju inte se helt förjävlig ut :)

Pratade också med Emma på internatet om hon skulle kunna klippa mig och hon sa att det nog går att ordna, så vi får la se.

Måste bara skaffa pengar så att jag kan bleka håret mitt en gång till! Har köpt Saras silvershampoo så nu jäklar ska det bli blont! Jävligt blont!

Imorgon är det skola. Vet inte alls vad vi ska göra. Hoppas att fyspasset blir roligt. Hatar om vi typ måste köra badminton eller något annat sånt skit.
Just det ja. Vi jobbar ju med kost & motion på torsdagar. Tråk. Menmen, allt kan ju inte vara roligt.

Nu borde jag egentligen gå hem och lägga mig, så att jag inte försover mig igen. Gjorde visst det idag, och inte lite heller.
Vaknade typ vid 1 eller något. Skumt hur man kan sova så länge ibland. Det är inte nyttigt alls!



Varför har jag så tråkigt?  - Kan ingen hitta på något roligt åt mig att göra?  

Alla bara tråkar. Jag försöker få alla att roa mig, men det går inte. Har typ skrivit till alla på msn, men dom bara tråkar. Blähäääää!         JAG HATAR ATT HA TRÅKIGT!

Vill så gärna skriva i min bok. Men ja, tyvärr är inte min dator här. Blir lite smått less, men vad gör man?
Det känns supertråkigt att jag skrivit typ 4 kapitel och sen bara lägger det på hyllan, det är ju inte självalt liksom. 
Skulle ha tagit med den på en gång!  Varför gjorde jag inte det?
Det måste ha med intelligensnivån att göra..

Nej, nu är jag hungrig, ska gå hem och käka varm mackor :P


Vi Höres I Möra!



Kommentarer
Postat av: charloth

Anna ska vi sälla litte på peder och sophia så du kan få din dator nån gång. boken måste ju bli klar 2010 i all fall inte senare en 2011 då dör jag. vi ju ha det första exenplaret ju och jag hoppas det är sengerat av dig och det ska stå så här.

Till min underbara vän Charloth.

För hennes utomordentliga kramande till mig.

Många kramar and pussar till dig från mig

den otroliga anna.

2008-12-10 @ 22:53:14
URL: http://sleepingangels.panatet.se
Postat av: Sandra

Vi ska ha styrkestations-träningen idag, för det blev inget igår. Så du slipper badminton iaf ;)

Men du hade ju skoj med oss igår vännen ;) ;)

jag hoppas du känner dig gladare snart igen gumman, för det är du värd!! :)

Stooor kram

2008-12-11 @ 08:31:13
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0