Pretty Damn Perfect.

Or Not.      Inlägg Nr 16.


Sitter i Sundsvall, fastnade här igår.  Bussen ville inte köra hem mig.  Råkade ännu en gång hamna på krogen och blev för full och för dum. Varför gör jag detta?
Jag vet precis varför jag gör detta, jag gör det för att få glömma, eller för att få slippa tänka, finnas.
Jag vet hur sjukt dåligt detta beteende är, men jag är inte riktigt villig att släppa taget om det ännu.
Visst är det konstigt? Hur man kan veta att något man gör är tokfel, men endå så vill man göra det mer?
Precis där är jag. Jag är inte ett dugg redo att lägga ner detta.  För jag vill andas.

Och när jag gör detta så kan jag andas, eller jag inbillar mig att jag kan andas. Men.
JAG VET INTE!


Tror att det räcker så idag.. Funderar på att sluta? Efter lovet. Fy fan för mig. JAG får inte. Måste fortsätta. Men? Hur? Varför?


HÖRES I MÖRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0