Nytt År, Nya Möjligheter?

Hej - Inlägg nr 20.  Detta blir nog det sista inlägget för i år   :)


Vad säger vi om 2008 då?

Jag vet inte alls. Det har varit så enormt mycket blandade känslor under detta år. Ett riktigt känsloår. Det har gått käpprätt åt helvete, men sedan blivit bra  igen.  Jag har hatat och älskat. Gråtit och skrattat.  Känt mig ensam. Känt mig död. Känt mig enormt levande.
Just nu minns jag mest dom jobbiga känslorna eftersom dom är väldigt nära och påtagliga. Men iband, när jag får en hint av glädje så minns jag sommaren. Den bästa i mitt liv.. Vill bara tacka dig för den. Även om det nu är som det är så fick jag allt tillbaka för en kort stund.
Vet inte alls.  Jag blir så fylld av vemod.  Vad händer med mig nu?  Ska 2009 bli bra?

Just nu är inte mina förhoppningar så stora. Men som sagt, möjligheterna finns! Det gäller bara att orka ta dem och ge allt en chans!  Önskar bara att jag verkligen var så positiv. 

Men nu!  Till något annat!

I möra blir det party party ju! Superkul :p
Ska först hänga med Lotta, Alex & Nisse. Det bliva nog superskoj, tror jag iaf :D

Saknar faktiskt Alex, har umgåts en del med henne på slutet och haft sjukt kul! Hon är härlig <3
Sedan ska vi inte tala om Nisse, hihi. Han är rolig han.. 


Ja, vad har jag mer att säga idag. Det finns en sak som ska hända, men jag vill inte skrivaner det för då blir det verklighet och det vill inte jag. Uscha. Min lillprins. Klarar jag av att leva utan dig med?  Blir tufft.  Men jag är ju snäll iaf.  Kan ju försöka att trösta mig med det, hehe.   Funkar kanske.. Inte..


Vissa dagar är extra svåra, eller vissa stunder. Då känner jag mig sådär död och tom. Men endå inte. Fast det enda som finns är smärta, i dessa stunder är det verkligen jobbigt. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen då. Någon som vet?
Nej, uscha!  Nu bev det ju sådär deppigt igen ju!!  Fy på Anna.

Skärpning!




MEN IALLEFALL!  Vi höres nästa år :D








HÖRES I MÖRA!



Kommentarer
Postat av: Linda

Oh pretty lady. Jag har ett nyårslöfte. Och det är att jag ska träffa dig minst en gång iår. Are you in or out? ;)

2009-01-02 @ 19:08:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0