.Längtan.

Hejsan - Inlägg.. Nr 15?  - Jo, nr 15 är det.

Det slår mig så ofta, när jag traskar in på skolområdet. Jag brukar kika mig runt och verkligen andas in den kalla vinterluften och då, precis då så känner jag det.  En känsla av kärlek. Jo, för om sanningen ska fram så älskar jag det här stället. Det är en bra känsla, den fyller mig med hopp för en kort stund.

Det var som alla de dagarna då jag vaknade brevid dig. Den där känslan av att allt kommer att bli bra, att allt kommer att lösa sig. 
Kanske löser det sig till slut?

Skulle vilja fånga den där känslan och behålla den för alltid, eller iallefall för en längre stund.
Den gör det möjligt att andas.    -
Längtan.



Idag är jag inte alls lika flummig som igår.  Idag är jag bara fylld av en enorm längtan, en längtan efter.. Ja, en längtan efter vadå?
Jag har själv ingen aning, eller jo. Det har jag nog.
Eller. Nej, jag vet verkligen inte.  Försöker att lösa den här gåtan, har försökt lösa den länge nu.
Vad vill jag egentligen?  

Svaren kommer nog till slut.   Eller?  - Längtan.



Sitter samtidigt som jag skriver här och försöker förstå mig på facebook. Knepig sida det där. Menmen. 
Tror att jag hittat en person som jag letat efter ett tag. Vore sjukt kul om det är den. Då bliva jag VÄLDIGT glad, om vi säger så.   - Längtan.



Har också upptäckt hur otroligt bra " If I Were I Boy" med Beyonce. Den är väldigt vacker.  Tror också att det ligger en hel del längtan i de orden.  -

Längtan.



HÖRES I MÖRA!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Jobbigt när man inte vet vad man längtar efter, fast man innerst inne egentligen vet... men en vacker dag hittar man svaret o då blir allt mkt lättare.

Håller verkligen med om att facebook är bra knepig sida, fattar ingenting ;p

Önskar dig en fin dag vännen.

kraaam

2008-12-13 @ 15:04:58
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0