Kollektivt Julpyssel!

                                              Hejsan Igensan!  Inlägg nr 12 - Shit, tänk så länge jag hängt kvar :P



Kommer direkt från lite kolletivt julpyssel - supermysigt!
Jag gjorde några skitfula julprydnader, som ska få pryda granen hemma hos Pia :)

Man blir lite som ett barn när man pysslar, får färg överallt och strör glitter överallt!
Jag är en sån där person som inte är speciellt bra på att pyssla, pillergöra är inte riktigt min grej om man säger så.. Men vissa människor verkar födas till att pyssla!  Som Stefan (går sceniskt förberedelseår på Hola) till exempel, han gjorde ett helt band med trummis, sångare och så vidare utav piprensare! Helt otroligt!

Så sjukt snyggt!  Väldigt fantasifullt måste jag säga!


Dom bjöd också på julgröt och skinkmacka! Mums! - Blev så sjukt mätt.



Nu är det såhär, att jag besattar på en ny låt idag :)
Denna låt är "I Don't Believe You" med P!nk - Vilken låt..  Jag älskar den.
Texten är helt sjukt bra, speciellt orden:

"No I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart
No I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all"

Känns helt sant.



Vet ni?  Jag har ont i halsen :/  - Var hemma halva dagen idag, vaknade med världens huvudvärk och kunde knappt svälja. Så jag bestämde mig för att stanna hemma på förmiddagen och kurera mig.. Mådde mycket bättre efter lunch så då kilade jag ner till skolan och deltog i Yogan :P
Hehe, fast jo.. Lite halvhjärtat var det.. Gjorde någon övning och bestämde mig sedan för att sitta och glo istället.
Sedan så satt vi här, i datasalen och inväntade att julpysslet skulle börja!

Ska kliva upp omänskligt tidigt imorgon för att gå ner till Sandra & Emma före skolan och fixa deras hår :P
Det ska bli kul, synd bara att jag måste kliva upp så sjukt tidigt.. Menmen, vad gör man inte för de små sötnötarna! :P


Idag är det sådär sagolkit vackert ute - Blir så ledsen att jag inte har en kamera.. Men snart så! WOHOOOOO!
Letade upp lite gamla bilder som jag tog med mobilen förra vinter. Har i min tristess suttit och redigerat dom i photoshop :)

Slänger in lite andra favoritbilder oxå :)

Se & Njut!

 


 

Tänkte lägga upp fler, men jag orkar inte!

HÖRES I MÖRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0