I'm Gonna Smile And Tell The Whole World I'm Fine.

Inlägg Nr.7  - TRÖTT!


N
u var det tag sedan jag skrev lite här, eller på något annat ställe för den delen. 
Har varit lite ute på vift, och varit lite för full.. Och ganska mycket för dum.   

Men nu pratar vi inte om det!  - Jag är så sjukt trött & kan inte riktigt sätta fingret på hur dagsformen är.

Titeln till detta blogginlägg kändes så passande efter ett samtal jag hade igår då jag fick frågan om hur jag mår..

- Skit, svarade jag & personen jag talade med svarade att: Nej, det tror jag inte.
Det var egentligen det bästa sättet hon kunde svara på för det innebär att jag har lyckats - Med titeln till detta blogginlägg.


Igår var det en riktig SKITDAG!
Just nu orkar jag ej gå in på detajler, men dagen var INTE bra.. Allt bara gick åt skogen & ett tag var jag redo att bara ge upp. Men som vanligt så tänkte jag på alla, och betämde mig för att kämpa på lite till.

Nä, uscha! - Hoppas att jag kan somna ikväll. Känner mig sådär hopplös idag, som om alla världens tyngder ligger på mina axlar.. Fast det har under ca 2 veckor varit sådär segt & tungt. Hoppas att det släpper snart.
Orkar inte gå runt så.  Vill bara andas på riktigt igen - Men det tar nog tid.

Nej, nu orkar jag inte skriva mera, men kommer igen i möra!





Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, babe. Jag hittade din blogg nu precis :D Moaahaha. Lite seg ;P

2008-12-04 @ 17:02:45
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Nauuw. Jag älskar dig med baby! :)

2008-12-04 @ 23:18:23
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0