Förlåt.

Hejsan.  - Inlägg nr 8 - Bloggandet har tagit mig!


Känner mig som världens dummaste person just nu.  Försöker säga till mig själv att vi gjorde rätt, men endå..
Det känns som om jag förstört något, något som jag inte ville förstöra.   

Fast endå.  Jag gjorde inte detta för mig utan för att jag bryr mig. - För att jag helt uppriktigt bryr mig.


Så! Nog om det nu!    - Släpp & tänk på något annat!


Vet ni vem jag saknar mest just nu?  Linda! Min underbara vän som bor i fittskåne. Ibland blir jag väldigt påmind om hur mycket hon betyder för mig & jag saknar henne sjukt mycket, väldigt ofta!  JAG VILL HA HEM DIG NU!
Sedan så saknar jag min Vicky.. En ängel förklädd till en helt vanlig person. 
Men snart är hon hemma igen & då ska vi leka!




Sitter här nu & försöker att inte tänka på dig, vill inte släppa in känslorna. Dom gör för ont.
Fast jag kan inte fortsätta att stoppa undan dom heller, det fungerar inte i längden.. Men det får fungera lite, lite till.
Just nu orkar jag inte ta i det också. Fy fan. 



-
Fan, jag får dåligt samvete för det vi gjorde.
Borde inte få det, men det känns som om jag förått ett förtroende, som om jag svikit någon.  Men samtidigt så vet jag att det vi gjorde kom direkt från hjärtat!    Iallefall för mig.   - Jag vill inte att det ska gå åt helvete - Du är värd bättre än så.
Det är otroligt tråkigt om jag har forlorat en vän nu, men
som jag redan sagt till dig, så är ditt välmående viktigare för mig än att du tycker att jag är snäll.
En vän mindre för mig, men kanske ett bättre liv för dig :)

Förlåt, en sista gång!




Nej, vet ni vad?  Nu ska jag lyssna på "Konstantin" med Something Corporate. Älskar den låten!
Är galen i den just nu.  - Sedan när den är slut ska jag nog lyssna på "Can't Take It" med All American Rejects. Det var längesedan nu.. Alldeles för längesedan!


HAR OCKSÅ GLÖMT ATT PRESENTERA MIN NYA FAMILJEMEDLEM!

Absolute Magic's Damn I'm So Hairy "Ludde"



Hur söt är jag då??

Nej, nu tänker jag säga godnatt!  Höres i Möra!!




Kommentarer
Postat av: Linda

JAG SAKNAR JU DIG MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Jag skrev värsta inlägget till dig i min blogg bejby :P

2008-12-05 @ 15:51:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0