Blå Andetag.

Hejsan - Idag var det inlägg nr 17..  Har inte skrivit på någon dag nu..


Har en grå dag idag.  Startade min mobil för första gången sedan den 30/9.  Vet inte om det var så smart.
För nu sitter jag själv & lyssnar på musik här vid dator i min ensamhet medan de andra har roligt.  Jag  å andra sidan tycker synd om mig själv..

Lyssnar på nästan varenda låt som jag vet plågar mig. En aning destruktivt maybe.  Men. Ja, det är ju jag.

Vet faktiskt inte alls vad jag ska skriva, har inte så mycket på hjärtat. Känner mig mest tom faktiskt.
Längtar bort.
Saknar Vicky, helt otroligt mycket!  Längtar till vi ska ses <3 

Vicky är en av dom som haft betydelse i mit liv, hon har utan att säkert ens tänka på det gjort mig till så mycket mer än jag egentligen är.  Fy vad jag älskar henne! Min babe ju!


Ne, nu får det räcka. Jag har u endå inget roligt att skriva.. Kanske ska släppa deppet ett tag och vara social?


Höres I möra!! Hoppas jag :P


Kommentarer
Postat av: Linda

När ska du börja ringa mig igen då? :D

2008-12-22 @ 23:46:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Vicky

Du gör mig till mer!

2008-12-24 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0