-Better In Time-

Hejsan!  - Blogginlägg nr 9 - Egentligen för trött för detta!


V
isst är det så dom säger - Att det blir bättre med tiden? 


Ja, vad ska jag skriva om idag?  Har haft en helt sjukt lat dag, legat & sovit alldeles för länge, kikat på film och bara softat.
Jag & Lotta kollade på "Barnhemmet" en thriller från Spanien som tydligen skulle vara skitläskig. 
Så värst läskig var den inte (fast enligt mig är ju typ ingen film det), men den var väldigt spännande & välgjort.
Sedan så bestämde vi oss för att ha Harry Potter maraton, men hann bara se 1 film innan vi bestämde oss för att gå ner hit, till skolan & låna lite datorer.


Tänker på min underbara vän Linda idag med! - Vi brukade alltid ha så extrem kul ihop, vi pratade om allt och när vi väl körde igång "Vår Grej" kunde ingen stoppa oss!
Helt otroligt! - Vilka brudar vi är! Hehe!

Har också idag tagig mig i kragen & fixat litegrann med min hemsida (http://www.basicmilton.panatet.se/).
Har varit på väg att fixa med den väldigt länge nu, men har fan inte orkat.
Fast nu så har jag iaf börjat lite, så får vi se om jag orkar fixa mer imorgon! - Förhoppningsvis :)

Sitter nu & lyssnar på Leona Lewis underbara låt "Better In Time" & försöker att riktigt lyssna på orden, försöker att tro på att det faktiskt blir bättre med tiden. Jag har så svårt att tro på det, kanske är det så att jag inte vill tro?
Pratade med Vicky i telefonen igår och hon sa så mycket givande saker som jag verkligen ska försöka ta till mig!
Men tyvärr är det lättare sagt än gjort..

Nej, nu måste jag lyssna på "!Everything But You" med Brian Mcfadden.. Där har vi verkligen en låt som beskriver hur jag känner mig just nu. Och som beskriver precis hur jag tror att det kommer att känns, som jag tror att det blir.
Precis, till nästan varje ord så stämmer den.. Nä, fy.. 






Någon Som Vill?







HÖRES I MÖRA!














Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHHA. Du skulle inte överleva i Skåne. Här blåser det bara och du skulle blåsa iväg på bara några minuter serru ;) Höhöh. Sen finns det ingen snö.



Jo, jävlar vilket team vi var. HAHA. Jag tror det var du som fick mig att skolka första gången också. Minns du det? HAHA, när vi smög runt ute på Allé för att ta oss till bussjäveln? HAHA eller när Emelie våldtog dig när du blev livrädd. HAHA. Hon var fan weird.

2008-12-06 @ 11:18:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0