Snart 8 månader av liv.

Hej - Inlägg 574.


Sitter här med min lilla dotter som i morgon blir 8 månader gammal.
Hon är fylld av liv och utvecklas för varje dag som går.
Igår kväll fick jag nyheten att en liten liten pojke inte kommer att få lov att leva och utvecklas, hans familj kommer aldrig att få se honom växa sig stor och stark för hans liv tog slut innan det ens börjat.
Han blev en väldigt liten ängel istället och jag sörjer med hans familj, och framför allt hans mamma som nu får bära den största sorgen man kan bära. Jag slås igen av hur otroligt orättvist livet är, och hur lyckligt lottad jag är som har min underbara levande prinsessa här.
Dagen den 8 oktober är för mig en glädjens dag, medans ett flertal andra mammor har andra datum som är en sorgens dag. Tänker på alla mammor och pappor därute som gnäller, gnäller på sina barn och över vilken tid de tar, och hur mycket jobb och pengar man måste använda då man har barn. Och så tänker jag på er, er som förlorat era älskade barn, och som inte skulle vilja något hellre än att få tillbaks dem.

Tänker också då jag skriver detta inlägg på ett tidigare inlägg som jag skrev för ca 6 månader sedan.
Det har samma ämne, och jag tänker då som nu på alla er änglaföräldrar därute, som får bära den största sorgen av dem alla. Jag tänker på er och sörjer med er.
Ni är starka människor och jag beundrar er alla!



Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din andra älskling

Jag rekommenderar dig att läsa här:



http://bambinidolce.blogg.se/



En riktigt känslig blogg om ett känsligt ämne, en änglaförälder som skriver om just livet som det.



Det är inte bara de som är starka, änglaföräldrarna, det är ni med som har era barn.



Kommer du hem snart? Ditt pucko saknar o håller av dig! Pusspusspuss

2010-06-07 @ 11:54:08
URL: http://smartare.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack för de fina inlägget i din blogg Anna, det värmer att läsa den, Vicky har det oerhört svårt just nu och även vi i hennes omgivning, men det måste gå.......

2010-06-09 @ 10:08:33
URL: http://kallamigsulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0