Vecka 32 :)

Det går långsamt framåt det här, vi är snart klara med vecka 32, är på 31+6 idag så imorgon tuffar vi in i vecka 33. Börjar faktiskt kännas nära nu!
Och som jag längtar! Vad är det för en filur därinne?
 
Är det en flicka eller pojke, är hen mörk eller ljus? Hur stor kommer hen vara?
Det är sånt jag är nyfiken på!
 
Jag struntar ju egentligen om det är en pojke eller flicka, enda anledningen till att jag är så nyfiken på det är ju att det avgör vad hen ska heta. Vi har ett flicknamn klart!
Pojknamn, ja det är svårare. Jag har lite förslag men de flesta har blivit nedslagna av en kräsen blivande pappa!
 
Men det ger sig nog, ungen lär ju inte bli namnlös iaf :)
 
Vi har bokat en vagn, en Emmalljunga Super Viking. Än så länge i singelvariant, så får vi känna av m den behöver göras till en syskonvariant men eftersom Freja hatar att åka vagn känns det inte troligt. Vi enades alltså om en Super Viking, med vitt chassi och svart sittdel med en snygg vit leatherettesufflett till. Sen valde vi att ta en City korg supreme liggkorg till i färgen nougat leatherette! Kommer bli så himla snyggt!
 
Sen har vi det mesta klart, det enda som ska inhandlas är ett skötbord, skötbädd, lite blöjor, ett babynest och lite saker till mig. Sen är vi klara och beredda!
 
 
På hälsofronten ser det likadant ut, jämna plågor. Blir dessutom sjuk hela tiden nu och det tär på... Men snart är det klart! Snart snart är vår miniknodd här :)
 
Och så lite bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åh vad spännande, finmagen! :)

2013-10-17 @ 22:20:22
URL: http://jassisa.blogg.se
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Vilken söt liten mage du har :)

2013-11-04 @ 15:16:55
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: Jennifer - 20år & morsa

åh, så mysigt!

2014-01-06 @ 15:51:35
URL: http://jexeii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0