Vi kör..

..en lat hemmadag idag.
Har inte gjort många knop idag och det är skönt på ett vis men lite, hm, långtråkigt och segt på ett vis.
Jag är trött idag, har varit trött i några dagar nu, har sovit lite dåligt och antar att det är därför.

Annars mår jag väldigt bra, känner att det ger en hel del att träna. Jag är piggare i kroppen, mår bättre och känner mig gladare och lättare.
Imorgon blir det gymmet igen och vi siktar på att köra fullt ös ännu en gång.

Just nu har jag just rastat hundarna, ska slå på en film åt barnen och sedan börja fixa inför middagen.
Väldigt mycket i tid men jag har tråkigt, så vad göra? ;)

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Valeria- mamma till 2 prinsar

Jag som skulle vila då barnen vila? Haha Nepp fullt ös här och förberedde middagen redan innan 1. Blir potatisgratäng och kyckling. Vad gör du för gott?

2013-02-14 @ 15:48:50
URL: http://Http://mammavaleria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0