Check på 2 timmar gym!

Det är fortfarande lika roligt!

Körde 30 min kondition idag, 10 min uppvärmning och avslutade med 20 min rejält på löpbandet. Eftersom jag körde kortare så körde jag hårdare.
Fullt ös!

Körde styrka där mellan, mest ben men lite axlar och armar med. Vi laddar om nu för ett pass på söndag med. Jag är sugen på att köra både lördag och söndag, men vi får se.

Måndag/tisdag är vila(från gym iaf) och torsdag är vila. Därför vill jag gärna träna två helgdagar.

Är så sjukt taggad och även om jag känner mig trött innan så piggnar jag till när vi väl kör!

Har tagit lite bilder, så att jag kan köra före och efter-bilder. Och att se att det blir skillnad. Bjuder på lite bilder då jag kommit en bit på vägen ;)

Kommentarer
Postat av: Johannaty

Va duktig du är som tränar på, det är roligt när man kommer igång :)

2013-02-16 @ 22:55:52
URL: http://johannaty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0