Är så dålig..

.. på att blogga men det gör mig inget heller.
Stressen kring bloggen har lagt sig och det är så skönt.
Jag klickat in här varje dag och har 3 påbörjade inlägg, som jag inte hunnit skriva färdigt utav olika anledningar men det gör inget, jag mår inte dåligt för det utan bloggar när jag har lust och tid. Som idag!
-
Jag är inne på dag nr 5 av LCHF och det går fint, så länge jag kommer ihåg att äta.
Äter jag inte kommer sockersuget som på beställning och det blir jobbigt. Fast än så länge har jag stått emot suget, och nästan varje dag hållit mig till det som är "okej" att äta. Tyvärr, när jag var hos Valeria så bjöd hon på jättegoda pannkakor, som jag faktiskt tackade jag till och så mumsade jag i mig två kakor som hon bakat. Och jag tycker nog att det var helt okej för sen har jag skött mig helt! Idag har jag haft sjukaste sötsuget, eller egentligen varit hungrig eftersom kylskåpet ekade tomt på lchf-mat. Men ja, jag for till affären och handlade en massa bra saker och köpte godis.. Vilket kan tyckas dåligt, men jag har INTE RÖRT DET!
Haha, är så stolt. Och det häftigaste är att jag inte ens vill ha det!
Så skönt!
-
Imorgon tänkte jag uppdatera med bilder på Freja, det var ju ett tag sedan
nu och snart är min stora unge 7 månader gammal!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Så duktig du är som håller dig borta från godiset, värsta självdisciplinen jö! Och lite götta NÅN gång skadar inte, snarare bra för förbränningen tror jag ;) Ser fram emot bilder på Frejsan ^^

2012-01-24 @ 06:53:50
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0