Urk!

Är less på tjafs, fattar inte grejen med det.
Och så är jag less på att inte kunna skriva vad jag vill här, det är också urk.
Men det är väl bara att vänja sig, det är så det är. Jag får köpa det helt enkelt.
Nog om det nu.
-
Idag ska jag ge er inlägget om Stockholmsträffen, jag lovar!
Det är nu över en vecka sedan jag skulle skriva det och har ännu inte gjort det.. Fy skäms på mig!
Men ni får det ikväll, för nu vet jag inte om jag orkar eller hinner.
Så håll ut, det kommer!
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ne tjaffs är verkligen inget kul! Jag förstår dig! vill själv kunna skriva allt på min blogg men man får bara skit och sedan måste man tänka på sina barn.



KRAM!

2011-09-11 @ 14:23:46
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Brian

Töser, visst ska det vara åsiktsfrihet i en demokrati och jag står på er sida men tänk på att vår "fina" (host host) regering (eller om det kom från EU direkt, ska ju vara osagt, vår regering springer ju gärna ärenden...) kommer med ett nytt lagförslag som gör att du måste stå för allt du kommenterar om och skriver om på bloggar. Mer än innan. Lite som U.S.A., allt du säger kan användas mot dig.



Källa: Jag letar, vet att jag sett detta, lägger ut det så fort jag hittat det.



KRAM på er <3



P.S. Anna, stå på dig <3 .D.S

2011-09-11 @ 16:38:43
URL: http://frolundaiten.blogg.se/
Postat av: Brian

Jo, som svar. Eller tillbakakommentar, eller vad man nu säger. Jo du var ju liten då. Men tänk vad minnet kommer ihåg. Oavsett en fruktansvärd händelse!

2011-09-11 @ 20:06:46
URL: http://frolundaiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0