Säger godnatt!


Nu säger jag snart godnatt, har precis slängt in en plåt med kakor i ugnen, och ska bara vänta tills de är klara och sedan blir det sängen för min del. Fick ett infall såhär på kvällskvisten att jag skulle baka kakor, så då fick det bli så!
Hoppas verkligen att de blir goda!

Tänkte knapra i mig en innan jag lägger mig för att smaka efter, man måste ju se så att man lyckades!

Idag var jag som sagt och hämtade sängen jag köpt, en jättefin säng med riktigt madrasser, tryckavlastande madrasser och en rejäl snygg sängstomme, precis en sån stomme som jag gillar!
I... Vad heter det? Öh.. Smide!
Jag tror att det är smide, det ser iaf ut så.. Just nu är den grönaktig, och har den där slitna rustika looken, som faktiskt är fint, men min plan är lite att måla den vit.. Det vore fint!
Vill ju ha kaffe latté färgade väggar i sovrummet, och då är det jättefint med vitt till!
Har börjat få en bild av hur jag vill att mitt sovrum ska se ut nu, och jag tror att det kommer att bli bra!

I barnens rum, skulle jag vilja ha en underbar tapet som jag hittat.
Men det får vänta tills jag vet vad det är för en som gömmer sig i min mage!
Är det en flicka så blir det verkligen den tapeten jag tänkt ut.. Den är flickig och fin!
Om det är en pojke så väljer jag en mer unisex tapet, eller färg.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad det lät gott med kakor.. vad var det för goda kakor då ?=)

2011-03-07 @ 13:14:01
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Vad mysigt att få göra om lite hemma :D

Hoppas kakorna blev goda :)

Kram

2011-03-09 @ 10:04:06
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Inte dumt med kakor sådär på kvällskvisten =) Vad blev det då?

2011-03-10 @ 08:10:46
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! är en ny läsare här, vill stanna kvar o läsa allt men är som du ensam mamma och de vill ha upmärksamhet. kommer snart tillbaka. underbar blogg..

2011-03-13 @ 09:32:59
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jag sitter och väntar på nya inlägg, hoppas allt är bra med er, jag blir lite orolig :/

Stor kram

2011-03-13 @ 10:23:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0