Of We Go!



Vi ska iväg till Sophia och lille Neo idag, och det ska bli riktigt roligt!
Vi har inte varit hem till dem sedan han föddes, och det ska bli skoj att komma bort en hel dag och bara umgås.
Jag ska ta med Sagas vagn också, så att vi kan ta en härlig promenad i det fina vädret :)
Äntligen ska jag få gå på barnvagnspromenad med en kompis, för första gången sedan jag fick barn.

Det känns så roligt att ha någon på nära håll att dela det här med, att ha barn och allt.
Det har, även om Sophia är en av de vänner som stannat kvar efter att jag blev gravid med Saga vart lite ensamt och man har liksom ingen att dela det här speciella med. Men nu så!
Och så kommer ju hennes Neo och mitt lillpyre i magen att vara lika gamla, det känns jättehäftigt.
Det kommer bara att skilja några ynka månader på dem, och de kommer säkert att leka en hel del under sin uppväxt, och så kan Saga vara "storasyster" åt dem båda och spöa folk som reats med dem när de blir större, hehe!

Nej, nu ska jag göra mig klar så att jag är klar när de kommer.
Vi höres senare :)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, va mysigt med promenad. Hoppas dagen har varit bra =)

2011-03-19 @ 19:54:20
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0