Du flyger högre än oss andra..


Idag har jag haft en bra dag, till slut.
Pratade med en snäll vän på msn, och blev grymt peppad och lättad.
Hon fick allt att kännas lättare, och som att hon faktiskt hade rätt i allt hon sa :)
Jag blev övertygad med andra ord! Vad vi pratade om?
Det skriver jag inte om här, haha!

Nu ska jag bada min dotter, och sedan ska hon gå och lägga sig runt klockan 8, i vanlig ordning.
Jag är redan helt däckad, det också i vanlig ordning och känner bara för att lägga mig ner och inte kliva upp mer idag. Men jag lär ju kliva upp efter att jag lagt henne, för inte har jag ro i kroppen att somna vid 8 heller!
Eller kanske?
Jag ska avsluta här nu, och så får ni ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0