Dags att natta!


Snart är det dags att natta, jag är sjukt trött och seg i kroppen.
Har ont i ryggen, och höfterna. Började få ont i svanken i förrgår och det har inte släppt ännu.
Jag befarar att denna värk lär sitta i ett bra tag, kanske i 16 veckor till om jag har otur.
Vi får hoppas att det går över, eller blir lättare snart. För att börja få ont i svanken, och sidorna redan nu känns inte roligt! Med Saga fick jag ont så först i vecka 36, och det kan jag köpa, för då är man ju tung och stor!

Visserligen är jag stor och tung nu redan, men jag tycker iaf att jag borde få slippa ha ont någonstans!
Hehe, jag veeeeet! Jag gnäller en massa, och jag är inte stolt över det men denna graviditet är lite jobbig.
Den är tung och har varit tuff, jag har mått så illa och har haft ont sedan vecka 13.
Och jag vet, att om min lilla bebis inte överlever så kommer jag att ångra varenda gnälligt ord till max.
Jag gnällde ju inte med Saga just av den anledningen, för jag har hellre ont och så än att jag sörjer över mitt döda barn. Jag tar gärna all smärta i världen bara mina barn mår bra!

Så jag ska försöka dra ner på gnället!
Jag är även om jag gnäller en massa så sjukt lycklig över detta lilla barn, jag älskar dt lilla pyret så starkt och längtar tills den lill* ligger i min famn och Saga sitter brevid och kikar nyfiket för första gången :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

här är de bara fint =)

hur går det för dig och magen?

kram kram

2011-03-15 @ 07:52:53
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0