Nu väntar sängen!

Nu ska jag och Freja sova. Eller ja, Freja sover redan men nu ska vi lägga oss i sängen.
Saga sover sedan många timmar tillbaka och har inte vaknat en enda gång, "ta i trä"..
Hoppas att hon sover inatt så att vi alla är pigga imorgon.
Idag har det varit en tuff dag, Freja har hängt i röstet konstant och det gör Saga extra avis.
Sedan är det inte lätt för henne när hon är sjuk heller, allt blir värre då :/
-
Vi får höras imorgon, då ska jag baka en cheescake och försöka ge mig ut på promenad :)
Busig Saga och snäll Willemo!

Kommentarer
Postat av: Charloth

Hon måste vara värdens tålmodigast hund! En kvart skösa saga runt henne i den där! Och hon bara satt! Min älskade hund!!

2011-07-14 @ 12:36:12
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Sabina 18 år - mamma till pontus ♥

nej va sött =)

2011-07-14 @ 23:15:29
URL: http://sabinahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0