2 veckor!

Idag är Freja 2 veckor gammal, tiden bara springer iväg!
Snart är hon lika gammal som Saga, och saga är nästan 4 år.. Helt sjukt!
-
Idag har jag varit trött, Freja vaknade några gånger inatt occh ville amma riktigt länge. Sedan har hon hängt på bröstet mest hela dagen idag, och Saga har varit extra grinig och vild. Hon är extremt trotsig just nu, och avundsjuk på Freja som får så mycket uppmärksamhet i och med att hon ville amma mycket. Jag tycker synd om min älskade lilla Saga, hon förstår ju inte att Freja är liten och att jag ändå, fastän jag har Freja älskar henne lika mycket som förut och vill vara med henne jämt. Men det kommer att ge med sig!
Jag försöker att vara med Saga då Freja sover, och idag var vi och badade med mina småbröder, låtsasfarsan och Sophia. Saga tyckte att det var superskoj, och för mig som inte får bada passar det ju perfekt att gå runt på det grunda vattnet och plaska med Saga. Freja sov i vagnen under hela badstunden, och Saga fick all uppmärksamhet!
-
Mina finaste flickor!

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Va? Är Saga nästan 4`?

Sötisar :)



Så bra att det är som ettan då :) Blev lite orolig där hehe.

Kram!

2011-07-11 @ 21:08:11
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha jag trodde Saga fyller 2 år i år? :P

2011-07-11 @ 21:37:41
Postat av: Josefine

Det är inte lätt att förstå allt :) men det ger sig nog precis som du säger ! Jag har en lillebror på 4 år som väldigt gärna vill vara med och hjälpa till med att hämta nappar, byta blöja och gosa med Alva.. men det svänger lika fort när han inte får tillräckligt med uppmärksamhet så han blir jättearg/ledsen.

2011-07-11 @ 22:29:10
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Anonym

Tiden går fort, rätt synd att den ska gå sååå fort bara.. Grattis Freja på din 2 veckors dag :)

2011-07-12 @ 00:56:33
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0