Om jag springer med huvudet före in i en vägg..

.. lovar någon att trösta mig sen?
Blev så less förut för att jag är tjock. Fast jag är INTE tjock men det känns så!
Hadetagit fram ett par jeansleggings, en oversize skjorta och skulle ha på mig det i dag nä jag skulle iväg meeeeeen då jag står i duschen så häller Saga vatten på tröjan! Och jag hade ingen annan som jag trivs i att ha på mig..
Drog på mig de där jävla legginsen, som för övrigt har någon jävla slim fit(och jag är allt annat än slim, så deras fit är inte så jävla bra på mig) och tog på mig en annan tröja. Satt och surade en stund och bestämde sedan att, nej! Jag åker ingenstans! Så vi stannade hemma istället så nu roar jag mig med att städa istället och ska sedan baka mera fudge(på tal om att vara tjock liksom) och sedan ska jag glo en stund tror jag.
-
Bakade fudge i förrgår och ni kan inte ana vad god den blev!
Ena receptet gjorde jag om, och jag blev otroligt nöjd med resultatet. Tänker göra ännu mera nu, som jag och Sophia ska ge bort utav. Tänkte göra lite blandpåsar med olika fudgesmaker och knäck och ge till lite olika folk.
Känns som en omtänksam present(här, du ser smal ut - ät mera!).
Tänkte lägga ut recepten men orka typ.. Haha.
Nej, jag orkar sen!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

"här, du ser smal ut - ät mera!" xD LOL

2011-12-23 @ 06:46:44
URL: http://jassisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0