Sorry för dålig update..

Ni får ursäkta min bloggfrånvaro, men det blir ju lätt så när jag är med världens bästa Beckis!
Nu har hennes mamma, min vän Carina kommit hem med och idag var vi och kikade på en häst.. Väldigt trevligt!
Jag provred en sväng för att kolla om hästen var något för Beckis, och det var helt underbart att sitta på hästryggen igen! Det var på tok för längesedan.

Nu ska jag hoppa i säng, är sjukt trött efter en lång dag men ville klicka in och säga hej till mina fina läsare och berätta att jag lever, och att kidsen mår bra :)
Vi höres mer då jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Snigelpickabloggen

=)

2011-08-19 @ 12:04:03
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Martina

hej tjejen!



va fint du fått de här inne:) och dina små är ju riktigt söta- tiden går så grymt frt 5 veckor redan:)



Hoppas allt är bra

kram

2011-08-20 @ 22:03:15
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0