Idag blir det nog inget riktigt inlägg..

Jag klickar in här och har tänkt att blogga flera gånger idag.
Har tänkt att berätta om att Saga nu är inskolad på dagiset, det är jätteroligt.
Och det går så himla bra. Idag var hon själv, jag lämnade och hämtade henne efter lunch.
Inga problem alls! Hon började inskolningen i onsdags, då var vi där i ca 1 1/2 timme.
Och igår var jag med i ca 15 minuter ute på uteplatsen och sedan gick jag in i fikarummet med Freja och Saga brydde sig inte nämnvärt. Och så idag då, jag lämnade och hämtade efter lunch, ungen sa
knappt hej när jag kom, haha!
Det känns skönt, och jag tror att hon trivs med sina gulliga fröknar!
-
Och så en skojig grej! Min gammla fröken Lena jobbar kvar och minns mig!
Haha, jätteskojigt :)
Sedan tror jag att en utav Sagas fröknar är en av mina gamla..
Vi får se på måndag, för hon var sjukskriven denna vecka.
-
Nej, nu ska jag fortsätta att kika på barnkläder.. Danska underbara kläder åt tösarna!

Kommentarer
Postat av: Snigelpicka

Haha, häftigt att ens egna barn kan ha samma fröknar som man själv hade! Inte illa !



Sv: Det med boken var ju nästan ännu coolare! Skulle man bara lämna boken någonstans sedan eller var det typ biblioteksbok?

2011-08-14 @ 12:07:19
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0