Sängen väntar..

Sängen väntar, och jag känner mig snart redo för den!
Har haft otorligt ont utav i ryggen och ena benet idag pga ischias och känner mig faktiskt lite sjuk i kroppen.
Tror att det beror på att jag sovit lite dåligt de senaste nätterna, är trött, trött, trött och tänkte krypa ner i sängen vid en vettig tid idag. Annars blir jag bara sittandes uppe allt för länge, och
så kikar jag på tv lite grann innan jag somanr ochj så har klockan dragit iväg.. Inte bra!
Så just därför tänkte jag gå och gosa ner mig i sängen tidigt idag, så hinner inte klockan bli så mycket innan jag somnar! Smart tänkt va?

Jag blir jus om "sjuk" om jag sover på tok för lite, får ont i kroppen, huvudvärk och halsont.
Superjobbigt, men ganska bra eftersom det påminner mig om att gå och lägga mig i tid.
Sådär har jag varit enda sedan jag var yngre, fast då blev jag sjuk på riktigt när jag sov lite. Blev ordentligt dålig, och tog mig knappt ur sängen.. Inte skoj!
Jag är glad att det är bättre nu, eftersom jag har barn och så.
Det vore ju lite jobbigt att inte ens kunna ta sig ur sängen när man är ensam med ett litet barn liksom..

Nej, nu känner jag mig matt och trött! Avslutar detta inlägg och så höres vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Hoppas du får sova gott :)

Kram

2011-04-06 @ 21:34:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack =) vi är super nöjda med den

det är en BOZZ ALU 2011



va köpte du för vagn? syskonvagn eller enkel?

kram

2011-04-07 @ 08:15:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Linnea

Måste säga att din bebis ser jätte fin ut med ditt andra barn så ser det inte ut som att du har några bristningar alls. =)



Kram Linnea

2011-04-25 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0