Riktigt aprilväder!



Här hos oss har vi riktigt aprilväder!
Det bara öser ner regn i ena sekunden, och blåser och har sig. I nästa sekund är det vindstilla och regnfritt.
Men jag gör inte som alla andra och gnäller på regnet, nej för jag ser minsann var regnet gör med snön som ligger kvar på backen! Regnet får snön att försvinna! Och visst är de det vi längtar efter, eller hur?

Så det får gärna regna för mig, bara det inte gör det varje dag.
Lite synd är det dock, eftersom jag är sjukt sugen på att gå på en lång promenad men det känns inte så lockande att göra det i spöregn.. Man blir så blöt och kall då!

Imorgon så ska vi träffa Sophias, Neo coh Sophias syster Maria och hennes dotter Elvira!
Det ska bli riktigt skoj, och nu när Elvira snart är ett år gammal så kommer de två små flickorna att kunna leka med varandra! Det ska bli jätteskoj, och jag längtar. Sedan såkalrt så är jag nyfiken på hur Elvira är nu, eftersom jag itne träffat henne på jättejättelänge nu! Hon har säkert växt och blivit en lite tjej istället för att vara en bebis.
Sedan såklart så saknar jag lille Neo, han är ju så gosig och härlig att hålla på med. Jag tycker att han är så fin, den lille prinsen, och så luktar han beeeebis. Skulle kunna sitta och sniffa på honom i flera timmar :)


Nej, nu ska jag avsluta här men återkommer säkert senare!

Kommentarer
Postat av: Angela

Ja och här hos oss så snöar det just nu.. Som du skriver riktigt april väder..

2011-04-07 @ 13:16:43
URL: http://angelou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0