Lååååång dag!



Är trött som ett as, och ska snart sova.
Jag, Linda och Saga har haft fullt upp hela dagen, och vi har haft väldigt trevligt. Vi var på Norra berget, Södra berget, Texas pizzeria, Alnö och Birsta. Vi har cruisat runt med andra ord :)
Det var väldigt trevligt, men trött det blir man, speciellt som jag är tung och tjock och har en underbara livlig liten dotter att ta hand om. Som tur är hade jag ju med mig Linda som har hjälpt mig en massa med Sagan, hon har rullat vagnen och hjälpt mig att lyfta henne i och ur bilen så att jag sluppit lyfta så mycket.

Nu ska jag anmäla Milton till en utställning, och sedan ska vi åka dit och vinna :D
Haha, och Carina tror att hennes Wolf ska vinna över min Milton.. Hahahaha! Säger jag bara!
Vi har slagit vad om 100 spänn och jag förväntar mig att bli 100 kr rikare efter den utställningen.

Nj, nu orkar jag inte blogga mera men vi höres imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly

Vad skönt att du är tillbaka :D <3<3

2011-04-25 @ 14:42:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0