Kom på en sak..


.. Angående inlägget nedan.
Bilden med Saga i magen är tagen i vecka 29(28+6) och den med Pyret är tagen i vecka 28(27+4), så det mer än en vecka mellan bilderna, det vill säga att Pyret är en vecka yngre på sin bild än Saga.
Så jo, jag är nog allt större med detta barn!

Idag har jag iaf gått 30 fulla veckor, och nu är det alltså bara 10 veckor kvar till BF.
Jag börjar bli stressad, känner igen känslan från då Saga låg därinne. Vill bara ha allt klart och så.
Längtar verkligen efter bebisen och är så otroligt nyfiken på vem det är därinne, jag vill veta nu!
Har bestämt mig för att börja packa bb-väskan nu, så kanske jag kan få bort lite stress iaf.

Har blöjor att lägga i, och så ska jag välja bebisen bb-outfit och stoppa ner lite saker till mig själv.
Jag hatar den här stressen som infinner sig när man är gravid och har gått så pass många veckor som jag har nu.. För man går verkligen från att tycka att man har all tid i världen, till att vara jätte stressad och tycka att tiden bara försvunnit.. Usch, så jobbigt det är för nerverna!

Så idag är planen att plocka fram skötväskan som hör till Emmaljungavagnen och packa den, precis som inför Sagas förlossning. Så får vi se om stressen lägger sig en aning. Vi höres senare!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Hoppas du kan stressa ner lite efter packningen :)

Har du kommit på några namn till lillen i magen? :)

Kramar <3

2011-04-26 @ 12:04:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Härligt att packa bb-väskan, det har inte jag gjort ännu.. :)

2011-04-26 @ 20:14:00
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Ilda

GUUUUUD vad sugen man blir på en till bebbe när man läser detta inlägg! Spänningen, nyfikenheten, längtan och alla dessa känslor innan man får träffa sin bebis!



Och jisses vad snabbt det har gått! Du blev ju nyss gravid liksom :)

2011-04-27 @ 23:04:18
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0