I'm Back!

Hejsan!


Det blev en lååååång bloggpaus för mig!
Blev kvar hos min vän Carina i två veckor istället för en och hade inget internet, men nu är jag på hemmaplan igen och har sällskap utav min underbara vän Linda som bor i Skåne i vanliga fall. Just nu är hon och rider med en gammal vän, och jag passar på att sitta vid datorn och uppdatera lite här.

Allt är bra med mig, Saga och bebis i magen. Jag var hos läkaren och hon var en aning skum och lyssnade inte på mig alls så det gav inget.. Hon gjorde iaf ett vaginalt ul som visade att tappen inte är förkortad, men det ger mig ändå inte svar på varför den är framåtliggande och att den känns skum. Hon kollade nämligen inget mer. Hon bad mig berätta om vad problemet var men lyssnade typ inte, och sa bara att jag nog hade uvi och skrev ut antibiotika utan att jag kunnat lämna en urinodling, hon sa dessutom åt mig att hämta ut den direkt och börja äta den och sedan lämna en urinodling hos vc eller min bm. Liiiite skumt att jag ska äta antibiotika utan att ha fått en riktigt diagnos, eftersom det inte alls är bra att äta det i onödan. Jag har inte hämtat ut den, utan gör det då jag VET att jag har uvi.

Var hos min bm i onsdags, och hade tagit fel på datum och skulle egentligen ha varit där dagen innan, haha!
Som tur var så var de så gulliga att de klämde in min hos en
annan bm(min var ledig) och tog prover och sånt ändå.
Allt såg toppenbra ut, sf-måttet låg på 29 cm(i vecka 29, hade 24 cm i vecka 24) och hjärtljuden låg på 145.
Det vore ganska lustigt om sfmåttet låg på 33 cm i vecka 33, när jag ska dit nästa gång!

Ska passa på att tacka för alla kommentarer och så hoppas jag att allt är bra med mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vilken skum läkare minst sagt!

kul att du är tillbaka =)

2011-04-23 @ 11:24:02
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: mikaela - mamma till miliam & Noel i magen

de är ju bra att sf måttet följer veckan :D mitt är helt åt helvete! 34-35 cm i 28+5 :P

2011-04-23 @ 12:19:55
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/
Postat av: Michaela - Elias Mamma

Hmm låter som en riktigt skum läkare =/ Tyvärr finns det en del såna =/



Skönt att de kunde klämma in dig hos en annan BM och att allt såg bra =)



Hoppas ni har en bra påskhelg!



Kram

2011-04-24 @ 10:08:02
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: lovisa

Har du en bra påsk?:)

ville bara tipsa dig! jag har 3 tävlingar på bloggen just nu!

1- vinn valfri vara från fashionbox.se

2 - vinn strumpbyxor från snyggastrumpbyxor.se

3 - vinn underkläder till värde av 300 kr från evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt kan du kika bloggen för mer info:)

2011-04-24 @ 10:51:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jessica

såg din tråd på famliv så lämnar en kommentar. kul å läsa hur andra har de på bloggarna, hinner knappt med samtalen i famliv haha.



gå t en annan läkare. alltid skönt när man får en som lyssnar på en

2011-04-24 @ 17:56:19
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0