Dessa helvetesdagar och känslor.



Usch. Jag säger bara det, usch!
Idag på kväellen var det jobbigt igen, bara jobbigt, jobbigt, jobbigt..

Blir verkligen helt förstörd utav all oro och nervositet, det tar kål på mig och jag får svårt att ens försöka le.
Jag får dessutom smärtsamma sammandragningar utav det, och från klockan 19:30 tills nu har jag haft en i kvarten ungefär. Det är fan inte bra, eller speciellt roligt! Imorgon blir det att ringa förlossningen på morgonen och säga att jag vill komma upp så att de får kolla på mig, och se om dessa sammandragningar haft någon påverkan på tappen.
Jag kan säga att jag kommer att bli ytterst chockad om de inte haft det.. För det känns verkligen så!

Gud, så jag hoppas att det blir en lugn dag imorgon. Vet faktiskt inte hur många dagar jag kan ha det såhär utan att bryta ihop. Jag känner mig så otroligt sliten, men finner en massa styrka i min dotter. Hon är allt, och lite till.
Bara för hennes skull, skulle jag ta vad som helst och göra vad som helst!
Älskade lilla Saga.. Om du bara visst hur mkt du betyder, och detsamma gäller pyret i magen!
Ni är allt!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va ere som händer vännen?

kram

2011-04-05 @ 10:03:21
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ush da! Det låter verkligen inte kul alltså! Har själv varit stressad och orolig så det var därför jag mådde så dåligt och hade yrsel och det ( hoppas jag, såvida blodbproven inte visar nått annat ).



Det är verkligen jobbigt och jag tror inte att det kommer försvinna av sig självt förrän du pratat med en psykolog eller liknande.



Massa kramar till er från oss!

2011-04-05 @ 11:52:15
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Angela

Hej gumman!! Jag hoppas att det går bra för dig.. Jag var själv upp till förlossningen igår för jag hade så ont i mina äggstockar. Men allt såg bra ut och det var ju tur det. För man blir verkligen orolig.. Ta hand om dej.. Kram

2011-04-05 @ 12:36:17
URL: http://angelou.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Det låter inge bra :(

Hoppas du mår bättre nu! <3



Kramar <3

2011-04-05 @ 18:31:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0