Växlande känslor.

Hejsan!


Sitter här efter ännu en natt av halvtaskig sömn och är lagomt seg i huvudet.
Fast inatt så var det inte så mycket Saga som höll mig vaken utan det var jag.. För jag kunde inte somna!
Låg och bara var irriterad över att sömnen inte kom, när jag väl lagt mig i tid. Sjukt jävla irriterande!
Sedan när jag kände att sömnen precis kom så vaknade min vackra dotter med ett gallskrik, antagligen så hade hon nog drömt någonting läskigt. Självklart så la jag till henne för att hon skulle få amma, så att hon fick lite tröst och snart kunde somna om igen. Men ja, det tog ett tag innan hon somnade om på riktigt och jag hinner bli väldigt trött och uppgiven. Men när jag känner så, så brukar jag pussa på henne :)
Gosa in mig nära henne och bara njuta av att hon är min och att hon är varm och levande.
Så det är verkligen växlande känslor om nätterna, ömsom irritation, trötthet, och en massa glädje och kärlek.



En väldigt älskad dotter.



Ciao!


Veckans Blogg(ar)
Wiilow & EnSara - Klicka för att besöka två grymt bra bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0