En passade rubrik.

Hejsan!


Psst.. Har du röstat på din favorit i veckans blogg?



Det var visst meningen att jag skulle ha en passande rubrik i början på detta inlägg, men jag kom inte på någon.
Kom på mig själv med att stanna till i några minnen. Minnen som ibland är smärtsamma och ibland bara fina. Det är lustigt hur minnen, händelser och personer kan påverka oss så starkt. Man kan verkligen fastna i en känsla bara av att tänka tillbaka lite, och minnas det som en gång var. Själv så ramlade jag över min status på FB, och orden som står där. För de orden, de orden är du. Och idag gjorde det lite ont att minnas, jag vet inte varför och blir väldigt nyfiken på att veta varför.. Men desto mera jag tänker på det så vet jag kanske redan svaret, jag vet nog redan varför. Där för att det var vi, du, jag. Det är ingen annan, bara du, jag och vi.
Och det kan ingen ta ifrån mig, minnet av att det var du, jag och vi. Precis det där, är det. Det är nog den bästa påminnelsen av oss. Även om jag idag inte äger någon längtan efter du, jag och ett vi så är minnet vackert, och jag håller det väldigt nära hjärtat. Precis tillräckligt nära för att det inte ska göra så ont.



Vintern 2008 - Innan Saga, efter oss.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Jo så kan det vara. Vilken fin bild på dig!

2010-09-06 @ 14:40:03
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ja det var lite jobbigt men fick iaf somna om en stund :) jodå det har den , din då? :)

2010-09-06 @ 15:24:22
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det finns massor av vinterkläder på Tradera nu! Jag har dock beställt från Ellos en overall! Men hoppas köpa ett par kavat på Tradera, det är ju svin dyrt o köpa nytt inför vintern ....brr.....

=) Idag ska vi mysa här hemma bara, min sambo är ledig så vi brukar ta dom tillfällena i akt att umgås allihopa=)

Ni då?

2010-09-06 @ 15:35:20
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: nath

Haha jag ska vara ärlig och säga att jag inte fattar någonting om politik. Jag vet att jag inte vill att M ska vinna som sagt var. Men thats it liksom. Har dock läst på mig lite grann om varje parti osv och jag tycker miljöpartiet stämmer in för det mesta på vad jag själv tycker. ^^

2010-09-06 @ 19:42:20
URL: http://www.bubblewrappedheart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0