Drömde om Mona.

Hejsan!


Vet ni vad? Glömde att säga det tidigare eftersom alla andra inlägg idag har varit deppinlägg.
Men jag drömde att jag var med Mona Sahlin under natten som var. Vi träffades på stan, jag började prata lite val, och valfrågor. Sedan bjöd hon med mig på lunch tillsammans
med några till och så fortsatte vi att prata politik.
Hon var i min dröm iaf sjukt trevlig, och vi pratade länge och väl innan jag vaknade upp, haha!
Vad vi sa har jag ingen aning om! Men jag vet att det var valsnack.. När jag vaknade kändes drömmen riktigt verklig, och innan jag riktigt kommit till liv och hunnit tänka till så var det
nästan så att jag trodde att det hade hänt.
Höhöhöhö, en lustig dröm som verkligen bevisar hur besatt av valet och politik jag varit den senaste tiden, och är ännu.

Nej, mina underbara läsare!
Nu ska jag baka kakor, glömma den mörka framtid som ligger framför oss och se glad ut en stund.
Ni får ha en fin kväll, så höres vi imorgon!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

Nu är frågorna besvarade ifrån frågestunden :)

2010-09-20 @ 21:33:45
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man bestämmer själv om man har en mörk framtid eller inte. Man kan ju antingen sitta hemma och tycka synd om sig själv för att man inte får pengar, eller så kan man ju försöka göra något åt det så fort ens barn får börja på dagis... det är ett val man gör själv. Ett val du kan göra utan resten av Sverige.

2010-09-20 @ 21:47:14
Postat av: Annika

Angående lustiga drömmar... jag hade en lite lustig och väldigt konstig dröm imorse :P Det var typ att nån gav mig ett tuggummi och sa om man tugga på det så kom det en bubbla man kunde kliva in i och fantisera fram en egen värld. :P

2010-09-20 @ 22:11:49
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: cura emorroidi

Har med drömt mardrömmar. Det för jäkligt.

2010-09-22 @ 12:30:15
URL: http://www.it.hemapro.com/
Postat av: Carina Öhman

Hörru gumman, kom hit till mig så ska vi äta lite gott, crepes med svampstuvning, nå gott te, tända ljus, prata uppfödning, så ska du se att hösten faktiskt kan vara riktigt mysig också! KRAM Carina

2010-10-01 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0