Pizza till middag och godis till efterätt, ohhh yes!

Hejsan!


Idag blev det hemmagjord pizza till middag. Alldeles ypperligt gott om ni frågar mig :)
Gjorde den vanliga favoriten med massor av grönsaker på och god curry + ost :)
Sedan sitter jag nu och smaskar godis, mumsiga lakritsar! Och jo, jag dricker visst lite cola till också..
Onyttigt värre, jag veeeet! Men jag får lov att ha lite onyttiga dagar!

Och nu sitter jag bara och väntar på att top model ska börja, så att jag kan få se ännu ett avsnitt!
I väntan på det får jag väl missbruka datorn.. Fast det tråkiga är att jag redan läst mina favoritbloggar, och nu finns det typ inget mera att göra här. Jag vet inte jag..
Någon som har tips på saker man kan göra?

Bye!




Kommentarer
Postat av: Alex

Anna, du borde börja flänga runt lite på Flashback! :D Om du nu inte är medlem redan, vill säga. Det är faktiskt ganska skoj att sitta där och banka vett i idioterna. Livsstilsforumet passar ju dig (Husdjur, barn och familj, relationsdelen etc.)! :D



https://www.flashback.org/f126

2010-12-01 @ 14:17:26
URL: http://dekanmi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0