Svar till C.





Svar till dig som kallar dig för C!

Hejsan!
Först, tack för kommentarer. Det är ju alltid roligt med kommentarer, och desto roligare är det då man får såna här oväntade kommentarer.. Så, nu till det du skrev.
Eftersom du väljer att vara nästan anonym så kan jag ju inte svara dig i ett mail eller liknande så det får bli här.
Jag antar att du läser? Har ju en del kommentarer ifrån dig, så jag bara antar att du läser ofta.

Jag vet inte jag.. Det jag skriver är inte hemligt, inte alls. Jag står bakom mina ord, och ångrar inget utav dem.
Men! Ja, såklart.. Jag finner det otroligt löjligt att Andreas behöver någon som läser bloggen åt honom(?) och liksom "rapporterar" vidare. Om han nu är intresserad av vad jag skriver så kan han ju faktiskt läsa själv?
Sist jag kollade så var han ju läskunnig..

Men ja, C. Tack för att du INTE bildar dig förutfattade meningar.
Jag skulle bara önska att det inte var såhär. Att jag skulle få slippa höra att en vän till honom sett det och det på min blogg, att någon vän berättat om min nya pojkvän och att jag skriver saker som förstör hans liv.
Det är påfrestande att alltid få höra skit. Riktigt jävla påfrestande.

Jag har inte bett om bråk, eller hat.
Jag vill bara att min dotter ska få en bra uppväxt, med personer i hennes omgivnings om älskar henne, stöttar henne och personer som INTE är falska och går bakom ryggen på varandra.
Det är allt jag vill.. Men tydligen så verkar det vara svårt att få.

Hoppas nu inte att du tar detta svar på fel sätt, jag har inget emot dig heller trots att jag faktiskt inte ens vet vem du är, haha! Men det vore ju skoj om han läser själv istället för att få allt info från andra..


Over And Out
//Anna



Kommentarer
Postat av: Carro

Men jag sa inget om pojkvännen, det va Andreas som sa att du hade sagt något om en pojkvän då sa jag att jag hade sett det på bloggen. Jag tror det har blivit en missuppfattning och det är inte alls min mening att på något sätt lägga mig i. Men som sagt jag får bara höra en version och vill därför kolla båda sidor som sagt. För det handlar om ganska allvarliga saker och jag skulle aldrig uttala mig om dig då vi inte känner varandra. Och jag läser inte åt honom, jag läser för min skull :)

2010-05-19 @ 13:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0