Nytt!

Hello - Inlägg 507.



Ser ni?
Klart att ni ser!
Visst blev det fiiint! ROSA! Me like :)

Där har ni alla läsare som fallit bort det stora ni kanske kunde råka missa!
Men förhoppningvis så hittar ni tillbaks en dag och ser så fint jag har det här..


Äsch, nu ska jag äta och sitta här med Sagis och sakna mitt hjärta.
Det är helt sinnes! Att jag ens saknar dig nu, vad var det sedan vi pratade? Typ 3 minuter?
Jag hatar att sakna! Fast jag tycker om det också, det är en bra känsla så länge den är besvarad.
Så fort den inte är det så suger det bara att sakna.. Då är det verkligen det värsta som finns.
Men ja, nu saknar vi ju varandra(?) och då är det helt okej om än väldigt jobbigt.

Lovar att blogga mer senare!


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Gud vad fint hjärtat =))

2010-03-31 @ 14:58:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0