I Can See Your Halo.

Hejsan - Inlägg 508.


Här kommer ett sånt där inlägg som jag anser att det är för lite av här.
Nämligen ett sånt här gulligt inlägg som är fullt av mysiga pirrande känslor.
Jag sitter här nu, och dricker kaffe. Och såklart så tänker jag. Det gör jag en massa, men idag och i väldigt många dagar som varit så är det bara glada tankar!
För jag är nämligen glad. Eller ja, det har jag ju varit länge, men nu är jag sådär extra glad!
Och jo en aning kär.. Hehe, det kanske är därför jag är sådär extra glad?
Vad tror ni?

Jaja, till saken nu då! 
Jag sitter också lyssnar på en alldeles speciell låt som jag för många månader sedan tillägnade åt bebisen i magen, det vill säga Saga. Nu när jag hör låten igen så har den fått en ny mening och det känna alldeles rätt. 



"Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now"





Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Awwww mitt hjärta =)) <3

2010-03-31 @ 22:45:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0