Det e la synd..

Hellosan - Inlägg 503.


Det är ju synd att det försvinner typ 10 läsare så fort jag blir seg på att blogga. Alltså jag skiter i det, men det är ju synd för er som faktiskt skulle kunna missa någonting JÄTTESTORT!
Nu har det väl inte hänt någonting jättestort kanske, men det skulle kunna.. Vänta ni bara mina vänner!
Snart så.

Och ni kommer att missa det! Haha! Precis som att ni säkert missar det här inlägget..
Hmm, jaja! Det är la som det är. Jag ska iaf bli bättre på att blogga, känner att jag vill blogga och då ska man blogga! Så det lovas mer inlägg nu :)


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Vad är det som är JÄTTESTORT som hänt?

2010-03-27 @ 23:44:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0