Dags för nystart?

Hejsan - Inlägg 465.


Det känns som om det är dags för nystart här på bloggen!
Jag har ju förändrat en del i mitt liv, och tänkte att jag kanske skulle förändra lite här med!
Vet inte om ni ser det, men min nya titel på bloggen är nu "Anna - Om livet som ensamstående mamma & hundtokig!" och så ska jag försöka få renoverat här :)
Ska också försöka skriva mer om hur det är att vara ensanstående mamma i en värld där det gärna tittas snett på oss som går våra egna vägar!

Hoppas satt ni, mina gamla läsare kommer att gilla den "nya" bloggen
 lika mycket som ni gillat den gamla!



Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Marina

Nej det är inte lätt de här med barnafödandet :) Men nog f*n klarar man av det i vilket fall som helst, jag fick ju världens finaste dotter för det :)

2010-03-02 @ 21:22:39
URL: http://mammaselvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0