Saga bestämde sig för att..

Hejsan - Inlägg 597.


..Att vara vaken! Så nu sitter vi här, Saga kryper på golvet och skrattar och jag passar på att missbruka datorn lite.
Egentligen hade jag ju inte behövt sätta mig här mer ikväll, men ja. Det är som vanligt, man fastnar!
Sitter och sitter mest bara för att sitta, inget roligt gör jag här vid datorn heller..
Man kan ju undra varför man spenderar så jädra mycket tid framför skärmen när man typ inte ens gör något vettigt där? Jag sitter mest bara och klickar runt på fb, och skriver i bloggen. Jo, jag läser ju andras bloggar med, men folk är ju så himla dåliga på att uppdatera!

Försvann ett slag där, eftersom Saga verkade tröttis, och mycket riktigt!
Nu sover hon som en liten stock, goungen min :)
Vissa kvällar är hon så envis och vill bara inte lägga sig i rätt tid! Hon har ett riktigt hett temperament och är envis som en gnu.. Men skam den som ger sig! Nu sover hon minsann, trots lite gråt och klagan från hennes sida.
Sedan hon lärde sig krypa har et blivit svårare att natta henne eftersom hon mest föröker krypa runt i sängen när det egentligen är läggdags, så jag får lirka en del med henne innan hon somnar ibland.
Fast ja, det tar typ aldrig mer än 15 minuter, 15 högljuda minuter :P

Nej, nu ska jag stänga ner bloggen för idag men sov så gott!

Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vet hur lätt det är att fastna på nätet hah.. även fast det inte ens finns nått kul där :P Eller jo, nåra bloggar jag läser är intressanta (din inräknad) och sen så chattar man för tidsfördriv haha.



Sov så gott! :)

2010-06-23 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0