Det blev en ny!

Hejsan - inlägg 583.

Det blev en ny blogg, en som är kopplad till mitt hundliv på ett mer ingående sätt.
Men! Jag kommer fortfarande att skriva om mina älskade familjemedlemmar här, eftersom de endå är en så pass stor del av mitt liv. Jag är ju trots allt ensamstående mamma OCH HUNDTOKIG!
Men, såklart. Ni vill väl ha adressen dit?
KLICKA HÄR SÅ KOMMER NI DIREKT DIT OCH KAN ENKELT LÄGGA TILL SIDAN SOM FAVORIT!
Hehe.. Eller inte. Men kika gärna in en sväng. Ännu saknas en design, men jag tänkte ta mig ett snack med Dessan om det ;)

Sådär ja. Nu är det dags att göra sig klar för en promenad med dogsen :)


Höres senare!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Så bra hjärtat!

2010-06-15 @ 14:06:30
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0