Ute i Berga!

Hejsan - Inlägg 605.

Sitter med Danne i köket och babblar, vi har spenderat nästan hels dagen tillsammans, jag och min "låtsasfar".
Vi bestämde med Andreas,  Sagas pappa att vi skulle fara ut hit och käka tillsammans, så sagt och gjort!
Vi grillade, de grillade såklart kött, och jag som är veg grillade diverse grönsaker.
Mumsigt värre, I tell ya!

Sedan har vi mest bara pratat en massa, och skrattat en massa.

Jag har också varit en del med Andreas de senaste dagarna, så at Saga får vara med sin pappa, som jag nu hoppas har kommit ill insikt. Vi har i dagsläget bestäm att vi ska ses  minst 2 dagar i veckan, så att far och dotter får träffas och jag hoppas av hela mitt hjärta att det nu blir så. För som jag nämnt, vill jag att de har en relation.
Även jag och Andreas börjar komma översens, och kan för första gången på väldigt länge prata med varandra, och det känns riktigt bra! Det är som det ska vara, typ.

Nej, nu ska jag gå och göra Saga och hennes pappa sällskap i drömmarnas land.
De har nämligen lagt sig för lääääängesedan!


Krams på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Så bra att ni kommer överens, det glädjer mig, och ja, hoppas att han kommit till insikt.



Saknar dig! Pusspusspuss

2010-07-06 @ 08:05:16
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0